פסקת ההתגברות: נתניהו ביקש לדחות; בנט הגיב: "הגיע הזמן להכריע"

    איתי גדסי No Comments on פסקת ההתגברות: נתניהו ביקש לדחות; בנט הגיב: "הגיע הזמן להכריע"

    פסקת ההתגרות: לאחר שראש הממשלה נתניהו ביקש לדחות את ההצבעה על פסקת ההתגברות, דחה בנט את בקשתו ואמר: "נעלה את ההצעה ביום ראשון"

    נתניהו ובנט צילום: Haim Hornstein
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש הערב לדחות את ההצבעה על פסקת ההתגברות בשבוע אחד. הבקשה באה על רקע נסיונותיו של ראש הממשלה נתניהו להשיג תמיכה רחבה בפסקת ההתגברות ולהגיע למתווה מוסכם.

    בתגובה, אמר שר החינוך כי "‏פסקת ההתגברות נדרשת למשילות הממשלה ולשמירת האמון בבית המשפט. היא גם אמצעי חיוני למלחמה בטרור ולהוצאת המסתננים הבלתי חוקיים מישראל. ‏הגיע הזמן להכריע".

    בנט לא מקבל את בקשתו של ראש הממשלה נתניהו ואומר: "לכן ביום ראשון הקרוב אנו נעלה את חוק ההתגברות להצבעה, ונצפה לתמיכת ראש הממשלה כפי שהתחייב בחתימתו וכפי שהבטיח לציבור הישראלי".

    בליכוד לא נשארו חייבים לדבריו של בנט ואמרו: "בישיבת ראשי הקואליציה סוכם כי במהלך השבוע יתקיימו דיונים מרתונים בנושא פסקת ההתגברות וביום ראשון החוק יובא להצבעה. כל בר דעת מבין שבשבוע החולף ראש הממשלה נתניהו עסק בנושאים אחרים ובעלי חשיבות עליונה לביטחון המדינה".

    "לכן ביקש השר יריב לוין דחייה של ההצבעה בשבוע אחד בלבד כדי לקיים את אותו דיון בין חברי הקואליציה. כל הסיבות האחרות שמתודרכות לחלל האוויר והטוויטר הן על דעת המתדרכים והצייצנים בלבד" אמרו בליכוד.



    0 תגובות